Raw Veterinary Diets

Voeding die past bij de levensfase en behoefte van uw hond.

De recepturen zijn compleet geformuleerd volgens de laatste wetenschappelijke inzichten, zodat werkzaamheid en compleetheid gegarandeerd zijn. Daarnaast zijn alle Energique Raw Veterinary Diets diepvriesvoedingen bewerkt met HPP, High Pressure Processing. HPP is een wetenschappelijk gevalideerde manier om pathogene bacteriën in voeding af te doden. Hierdoor zijn ze veilig inzetbaar voor honden met specifieke aandoeningen.

Veelzijdigheid & compleetheid

Alle producten zijn compleet geformuleerd met dierlijke ingrediënten aangevuld met een rijke en gevarieerde mix van plantaardig materiaal voor voldoende vezelwerking, en gegarandeerd vrij van geur-, kleur- en smaakstoffen. Met toegevoegde vitamines en mineralen.

Wetenschappelijk geformuleerd

De dieetlijn is volledig compleet geformuleerd conform wetgeving en volgens de laatste wetenschappelijke inzichten voor verschillende dieetindicaties.

Veiligheid & verantwoordelijkheid

Het HPP proces maakt de Raw Veterinary Diets van Energique de microbieel meest veilige rauwe, veterinaire voedingslijn. High Pressure Processing (HPP) heeft als doel het elimineren van ziekteverwekkende bacteriën. HPP is een wetenschappelijk gevalideerde manier om pathogene bacteriën in (humane) voeding af te doden. HPP wordt ook veelvuldig toegepast op producten voor humane consumptie.

Houdbaarheid

De maaltijden zijn (ongeopend) 2 jaar houdbaar in een diepvries bij-18 graden Celsius. Na ontdooien in de koelkast zijn de maaltijden nog maximaal 3 dagen houdbaar bij maximaal 7 graden Celsius.

Raw Veterinary Diets

Allen diëten bevatten:

• Een mix van groenten en prebiotische vezels ondersteunt een gezonde darmwerking.
  • De voeding is gegarandeerd vrij van kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen of conserveermiddelen.

All life balance

·         Voor iedere hond in elke levensfase

Hypoallergenic

·         Een compleet geformuleerd dieetvoeding voor voedselovergevoelige honden.

Hypoallergenic insect

Joint balance

·         Een compleet geformuleerde dieetvoeding voor honden met osteoartritis.

Renal balance

·         Een compleet geformuleerde dieetvoeding voor honden met verminderde nierfunctie.

Urinary balance

·         Een compleet geformuleerde dieetvoeding voor honden met struviet urolithiasis.

Weight balance

·         Een compleet geformuleerde dieetvoeding voor honden met, of gevoelig voor, overgewicht.